שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -15 שעות ו--52 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
יהלומים בעפר - ברזיל (חלק 2)
מחפשים כשרונות צעירים? בואו לגלות את הכוכבים הבאים מברזיל. והפעם - שחקני הגנה.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 08/03/2010 | צפיות: 4238
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010


שלום לכולם. אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות על שחקנים צעירים ומוכשרים מברזיל. בפרק הקודם הכרנו את השוערים המבטיחים. הפעם נבדוק את שחקני ההגנה שתפסו את העין בליגות בברזיל.



בתור חובב של הכדורגל הברזילאי אני נהנה לשחק בליגות הברזילאיות וכך יצא לי להכיר מקרוב שחקנים מוכשרים רבים מאוד. כמות הכשרונות בברזיל היא עצומה והחוכמה היא לנסות ולגלות את הכוכב הגדול הבא.
כדי להכנס לרשימה השחקנים היו צריכים לעמוד בשלושה תנאים - לשחק בקבוצה בברזיל, גיל מתחת ל-21 ופוטנציאל גבוה שעם אימונים נכונים ונסיון אמור להתפתח לשחקן טוב בעתיד.
נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. חלק מהשחקנים מוכרים יותר וחלקם גם מופיע באתר אבל הוספתי אותם בשביל הסדר הטוב.

Alex Sandro, Atlético Paranaense



אלכס סנדרו הוא מגן שמאלי צעיר ומוכשר מקבוצת אתלטיקו פאראננסה. כמו מגן טיפוסי מברזיל אלכס נראה טוב שהוא מגיע לעזרת ההתקפה וקצת פחות בהגנה, אבל הוא עדיין צעיר ועם האימונים והנסיון יכול להתפתח לשחקן מוביל בעתיד.

Bruno Colaço, Grêmio



ברונו קולאשו הוא מגן שמאלי מקבוצת גרמיו. ברונו הוא שחקן מהיר מאוד, צריך לעבוד על היכולות הטכניות.

Dalton, Fluminense



דאלטון הוא בלם צעיר מקבוצת פלומיננזה. בלם גבוה עם משחק ראש טוב, שחקן סולידי שמשחק פשוט, בלי הרבה ניצוצות אבל עושה את העבודה. בסך הכל יכולות טובות בכל התחומים ביחס לגיל עם מקום לשיפור בעתיד.

Daniel, Internacional



דניאל הוא שחקן הגנה צעיר מקבוצת אינטרנסיונל. יכול לשחק כבלם או כמגן ימני, דניאל זקוק לעוד נסיון אבל מראה סימנים של פוטנציאל גבוה

Diego Renan, Cruzeiro



דייגו רנאן הוא מגן קבוצת קרוזיירו. שחקן מגוון שיכול לשחק כמגן או קשר בשני האגפים, דייגו הוא בחור מהיר, נחוש ואגרסיבי עם הגבהה טובה. כבר בגילו הצעיר הוא שחקן מפתח שתורם הרבה לקבוצה שלו, אני מאמין שהוא שחקן ההגנה הצעיר הבולט כרגע בברזיל.

Douglas, Goiás



דאגלס הוא מגן ימני מקבוצת גויאש. מזכיר את דני אלבס בסגנון המשחק שלו, שחקן מהיר ונחוש עם יכולות טכניות טובות. בסך הכל כשרון גדול שאני מצפה שיהפוך לשחקן מצויין בעתיד.

Fagner, Vasco



פאגנר הוא מגן ימני מקבוצת ואשקו. פאגנר הוא מגן מהיר ומוכשר שעושה עבודה טובה בעזרה להתקפה וגם כובש שערים.

João Paulo, Fluminense



ז'ואאו פאולו
הוא מגן שמאלי צעיר מקבוצת פלומיננזה. בעל מהירות טובה ובועט היטב כדורים חופשיים. בסך הכל מציג יכולות מבטיחות לגילו, הסקאוטים חושבים שיש לו פוטנציאל גבוה.

Jórbison, Flamengo



ז'ורביסון הוא מגן שמאלי צעיר מקבוצת פלמנגו. שחקן מהיר עם יכולות טכניות טובות יחסית לגילו, יש לו פוטנציאל להתפתח למגן טוב מאוד בעתיד.

Manoel, Atlético Paranaense



בלם צעיר מקבוצת אתלטיקו, מנואל הוא שחקן חזק ושומר אישי טוב ולמרות שהוא לא בלם גבוה במיוחד הוא מחפה על כך במהירות ובנחישות רבה.

Mário Fernandes, Grêmio



מריו פרננדס הוא בלם צעיר ומוכשר שמשחק בקבוצת גרמיו. מריו מציג יכולות נחמדות יחסית לגילו, מהירות טובה וקריאת משחק משובחת. נחשב לאחד התקוות הגדולות של ברזיל בהגנה והסקאוטים מאמינים שיש לו פוטנציאל גבוה מאוד.

Rafael Galhardo, Flamengo



רפאל גאחרדו הוא מגן שמאלי צעיר מפלמנגו. מציג נתונים נחמדים יחסית לגילו, יכול להתפתח לשחקן טוב בעזרת אימונים נכונים.

Rafael Tolói, Goiás



רפאל טולוי הוא בלם צעיר ומבטיח מקבוצת גויאש. יכול לשחק גם כקשר אחורי, רפאל הוא שחקן גבוה שמצטיין בהגנה, משלב כוח עם טכניקה, ובסך הכל מציג יכולות טובות בכל התחומים. רפאל עדיין צעיר ואני חושב שהוא עוד יכול להשתפר ולהתפתח לבלם איכותי בעתיד.

Renan Oliveira, Avaí



רנאן אוליביירה הוא מגן שמאלי צעיר מקבוצת אבאי. מציג נתונים סבירים יחסית לגילו, זקוק לעוד הרבה נסיון אבל מראה סימנים של שחקן טוב.

Raul, Atlético Paranaense



ראול הוא מגן ימני שמשחק בנבחרות הצעירות של ברזיל ובקבוצת אתלטיקו פאראננסה. ראול מציג נתונים יפים מאוד יחסית לגילו, מהיר מאוד ונחוש עם טכניקה טובה. מצטיין יותר בחלק ההתקפי וצריך לעבוד איתו על הצד ההגנתי של המשחק. אני חושב שאפשר גם לאמן אותו לשחק בתור קשר ולנצל את התכונות הטובות שלו.

Sidimar, Atlético Mineiro



סידימאר הוא בלם צעיר מקבוצת אתלטיקו מיניירו. שחקן גבוה ונחוש עם משחק ראש טוב. עדיין צעיר מאוד, מראה פוטנציאל מבטיח.

Thiago Cardoso, Atlético Mineiro



עוד בלם צעיר מאתלטיקו מיניירו, טיאגו קארדוסו הוא שחקן נחוש ואגרסיבי עם יכולות פיזיות טובות. זקוק לעוד הרבה אימונים ונסיון כדי לממש את הפוטנציאל שטמון בו.

Thiago Heleno, Cruzeiro



טיאגו הלנו הוא בלם קבוצת קרוזיירו. שחקן אגרסיבי וקבוצתי עם יכולות הגנתיות טובות, הסקאוטים מאמינים שיש לו פוטנציאל גבוה מאוד.

Welinton, Flamengo



וולינטון
הוא בלם קבוצת פלמנגו. שחקן חזק עם משחק ראש טוב, צריך להראות יותר יציבות.

עד כאן שחקני ההגנה המומלצים שלי מברזיל. בפרק הבא נכיר את שחקני הקישור שמבטיחים להיות הכוכבים החדשים.

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 08/03/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה