שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3601 ימים, -21 שעות ו--57 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
FM 2025 - התחלה חדשה לסדרה
משחק המנג׳ר הבא, Football Manager 2025, צפוי להיות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו. מהפכה של ממש. בכתבה הזו נסקור את החידושים הראשונים שנחשפו
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 31/07/2024 | צפיות: 3240
קטגוריה: חדשות רשמיות
כזכור, Football Manager 2024 היה סיום של תקופה והמשחק האחרון מסוגו בסדרה, כאשר המשחק הבא בסדרה, Football Manager 2025, צפוי להיות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו. מהפכה של ממש, התחלה חדשה לסדרת המנג׳ר, גם במראה וגם במשחקיות.
מאז FM 2009 שהציג לראשונה מנוע משחק תלת מימדי שאיפשר לצפות במשחקי הקבוצה בתלת מימד, לא היו מהפכות גדולות בסדרת המנג׳ר. FM 2025 יהיה המהפכה הבאה.
בשלוש השנים האחרונות, במקביל לעבודה על משחקי המנג׳ר הרגילים, מפתחי המשחק עבדו על פרויקט סודי: Project Dragonfly. מטרת הפרויקט הייתה למצוא טכנולוגיות חדשות שיעשו מהפכה אמיתית ויקחו את סדרת משחקי המנג׳ר לשלב הבא, לעתיד. וכל הטכנולוגיות החדשות האלו יבואו לידי ביטוי ב-FM 2025.

מראה חדש לגמרי
כשתפתחו את FM 2025 לראשונה, סביר להניח שלא תזהו אותו. ממשק המשתמש השנה יהיה חדש לגמרי ושונה לגמרי מכל מה שהכרנו בעבר.
מאחורי השינוי הגדול הזה עומד מנוע הגרפיקה החדש שנקרא Unity. משחקי מחשב רבים וידועים משתמשים במנוע הגרפי הזה וכעת גם Football Manager יעשה בו שימוש על מנת לקחת את המשחק לרמות חדשות.
השימוש במנוע Unity יאפשר ל-FM 2025 להציג גרפיקה הרבה יותר עוצמתית וחזקה, כמו גם ממשק משתמש חדש לגמרי ואיכותי מתמיד (מה שאומר שגם דרישות המינימום של המשחק צפויות לקפוץ משמעותית).
צוות הפיתוח עובד כבר מספר שנים על יצירת ממשק המשתמש הנוח ביותר, שיהיה גם קל לשימוש וגם יפה למראה.

מערכת ״משבצות וכרטיסים״
ממשק המשתמש של FM 2025 יתבסס על מערכת חדשה של ״משבצות וכרטיסים״, כאשר משבצת היא פאנל של מידע עם מצבים שונים וגדלים שונים.
בתמונה מטה ניתן לראות ״משבצת״ של ״כושר שחקן״ בגדלים שונים - כאשר היא מוצגת בפורמט גדול היא מציגה יותר מידע, וכאשר בפורמט קטן יותר היא מציגה פחות מידע.



וכאן בתמונה מטה ניתן לראות מה קורה כאשר לוחצים על ה״משבצת״ - היא הופכת ל״כרטיס״ שהוא בעצם חלון גדול יותר שמציג הרבה יותר מידע על אותו נושא (במקרה הזה, על כושר השחקן ב-5 המשחקים האחרונים).



השיטה הזו, של משבצות עם מעט מידע שנפתחות לכרטיסים עם הרבה מידע, תאפשר להפוך את הניווט במשחק להרבה יותר פשוט ונוח, להפוך את המסכים להרבה פחות עמוסים בנתונים ובפריטי מידע, ועם זאת עדיין לאפשר למי שרוצה את האופציה להעמיק ולהציג את התמונה המלאה.
בתמונה מטה ניתן לראות את מסך המידע שיופיע בזמן משחקים של הקבוצה שלך (בין מהלך למהלך וכאשר יש הפסקות במשחק).



להתראות מסך Inbox, ברוך הבא מסך הפורטל
מסך ה-Inbox (חדשות והודעות נכנסות) הוא המסך בו אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו, שם מקבלים את החדשות, את הידיעות, את העדכונים, ואת ההודעות מאנשי הצוות שלנו. זו הדרך המרכזית שלנו לייצר תקשורת עם עולם הכדורגל במשחק.
ב-FM 2025 זה הולך להשתנות. צוות הפיתוח החליט להסיר את מסך ה-Inbox ולהחליף אותו במסך חדש: הפורטל.
הפורטל יהיה שער כניסה עשיר יותר לתוך עולם הכדורגל שבמשחק. הוא יציג את ההודעות הנכנסות לצד מידע נוסף בנוגע למה שקורה בעולם הכדורגל.

בתמונה מטה ניתן לראות את מסך הפורטל החדש. מדובר כנראה בשינוי הויזואלי הגדול ביותר ב-FM 2025 ולאחר כל כך הרבה שנים בהן התרגלנו למסך ה-Inbox, זה כנראה גם יהיה השינוי שייקח הכי הרבה זמן להתרגל אליו.



פיצ׳רים שהוסרו מהמשחק
במסגרת הבנייה מחדש של משחק המנג׳ר, המפתחים בחנו את כלל הפיצ׳רים והיכולות והחליטו להסיר חלק מהם:
1. צעקות טקטיות מהקווים (Touchline Shouts) - האופציה הזו הוסרה מהמשחק ולא תופיע ב-FM 2025 ובמשחקים הבאים אחריו. צוות הפיתוח של המשחק הרגיש שהפיצ׳ר הזה לא עובד כמו שצריך במתכונת הנוכחית והחליטו להוציא אותו.
2. מסך הרשתות החברתיות ומסך לוח הנתונים - גם 2 המסכים האלו הוסרו מהמשחק, אם כי כל המידע וההודעות שהופיעו במסך הרשת החברתית ימשיכו להופיע במשחק, אך פשוט ישולבו במסכים אחרים.
3. מצב משחק ״צור מועדון״ (Create-A-Club) - צוות הפיתוח בדק וגילה שרק 5% משחקני המנג׳ר משתמשים במצב הזה, והאחוז רק יורד משנה לשנה ולכן הוחלט להסיר את האופציה. היא תחזור בגרסת 2026, במתכונת משודרגת.
4. מצבי משחק Versus, Challenge ו-Fantasy Draft - כולם הוצאו מהמשחק מסיבות של חוסר שימוש ולא יופיעו בגרסת 2025 אך יחזרו בעתיד בגרסה כזו או אחרת.

פרמייר ליג
לאחר 20 שנה של ניסיון לחתום על חוזה שיתוף פעולה, זה סוף סוף קרה. חברת SEGA חתמה עם ליגת הפרמייר ליג האנגלית על שיתוף פעולה שכולל שימוש ברשיונות הליגה.
זה אומר שב-FM 2025 יהיו סמלים, תלבושות ותמונות שחקנים לכל קבוצות הפרמייר ליג.



כדורגל נשים
חידוש גדול נוסף ב-FM 2025 הוא כדורגל הנשים. זה יהיה המשחק הראשון בסדרה שיאפשר לך להיות מנג׳ר בליגות של כדורגל נשים.
גם פה מדובר בפרויקט גדול עליו עובדים מפתחי המשחק כבר מספר שנים, והוא כולל התאמות רבות ומגוונות בכל תחומי המשחק (כולל תרגומים של טקסטים שהיו בלשון זכר בלבד, ללשון נקבה).
ניתן יהיה לאמן קבוצת גברים ואז לעבור לאמן קבוצת נשים באותה קריירה.

לוגו חדש
בסרטון היוטיוב המופיע מעלה, ניתן גם לשים לב ללוגו החדש של Football Manager. זה יהיה הלוגו שיוביל את הסדרה החל מהמשחק הקרוב, במסגרת המהפכה של 2025.

אז מתי המשחק ישוחרר?
תאריך השחרור עדיין לא פורסם, אך ב-SEGA מבטיחים כי בתחילת חודש ספטמבר יוכרז תאריך השחרור (סביר להניח שזה יהיה במהלך נובמבר, כמו בכל שנה) ויחד איתו ייחשפו גם שאר החידושים במשחק החדש.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 31/07/2024
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה