שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3448 ימים, -10 שעות ו--47 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
יהלומים בעפר - ברזיל (חלק 3)
מחפשים כשרונות צעירים? בואו לגלות את הכוכבים הבאים מברזיל. והפעם - שחקני קישור.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 19/03/2010 | צפיות: 4059
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010

שלום לכולם. אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות על שחקנים צעירים ומוכשרים מברזיל.
בפרקים הקודמים הכרנו את השוערים ושחקני ההגנה המבטיחים מברזיל. הפעם נבדוק את שחקני הקישור שתפסו את העין בליגות בברזיל.



בתור חובב של הכדורגל הברזילאי אני נהנה לשחק בליגות הברזילאיות וכך יצא לי להכיר מקרוב שחקנים מוכשרים רבים מאוד. כמות הכשרונות בברזיל היא עצומה והחוכמה היא לנסות ולגלות את הכוכב הגדול הבא.
כדי להכנס לרשימה השחקנים היו צריכים לעמוד בשלושה תנאים - לשחק בקבוצה בברזיל, גיל מתחת ל-21 ופוטנציאל גבוה שעם אימונים נכונים ונסיון אמור להתפתח לשחקן טוב בעתיד.
נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. חלק מהשחקנים מוכרים יותר וחלקם גם מופיע באתר אבל הוספתי אותם בשביל הסדר הטוב.

Alex Teixeira, Vasco



אלכס טשיירה הוא שחקן כשרוני מקבוצת ואשקו. שחקן מגוון שיכול לתפקד בכל עמדות הקישור ההתקפי או כחלוץ, אלכס זקוק לעוד אימונים ונסיון כדי לממש את הפוטנציאל שלו.

Anderson Uchoa, Cruzeiro



אנדרסון אוצ'וה הוא שחקן צעיר מקבוצת קרוזיירו. יכול לשחק כבלם או כקשר הגנתי, אנדרסון מציג יכולות פיזיות ומנטליות טובות יחסית לגילו. זקוק לעוד נסיון אבל אמור להתפתח לשחקן טוב.

Bernardo, Cruzeiro



ברנרדו הוא קשר התקפי שמשחק בקבוצת קרוזיירו. אמן הבעיטות החופשיות, ברנרדו מציג יכולות טכניות משובחות יחסית לגילו הצעיר והסקאוטים מאמינים שיש לו פוטנציאל ענק להתפתח לשחקן מצוין בעתיד.

Bismarck, Fortaleza



ביסמארק
הוא קשר התקפי שכבר בגילו הצעיר משמש כשחקן מפתח בקבוצת פורטלזה. יכול לשחק כקשר התקפי באמצע או באגף ימין, שחקן זריז ויצירתי עם יכולת מסירה והגבהה. צריך לשפר קצת את היכולות המנטליות.

Boquita, Corinthians



בוקיטה הוא קשר התקפי מוכשר מקבוצת קורינתיאנס. שחקן נחוש ויצירתי עם מסירה ובעיטה טובה. בעזרת אימונים נכונים ועם הנסיון אמור להתפתח לקשר איכותי.

Casimiro, São Paulo



קאסימירו הוא שחקן צעיר מקבוצת סאו פאולו. יכול לשחק כבלם או כקשר הגנתי, שחקן אגרסיבי ובעל כושר גופני גבוה שעושה הרבה עבודה שחורה בשביל הקבוצה. הסקאוטים חושבים שיש לו פוטנציאל להתפתח לשחקן מצויין בעתיד.

Dudu, Cruzeiro



כשרון גדול בגוף קטן, דודו הוא עוד יהלום צעיר מתוצרת קרוזיירו. שחקן זריז עם שליטה טובה בכדור. יכול לשחק גם כחלוץ אבל לדעתי מתפקד הכי טוב בעמדת הקשר ההתקפי משם הוא יכול לבנות את ההתקפות. מציג נתונים מבטיחים מאוד ביחס לגיל, הסקאוטים מאמינים שהוא אמור להתפתח לשחקן מצוין.

Elekson, Vitória



אלקסון הוא שחקן התקפה צעיר מקבוצת ויטוריה. יכול לשחק גם כחלוץ אבל לדעתי מתאים יותר לעמדת הקשר ההתקפי. בתחילת המשחק הנתונים שלו לא מדהימים אבל אני חושב שעם נסיון ואימונים אמור להתפתח לכשרון מעניין.

Erick Flores, Flamengo



אריק פלורס הוא קשר התקפי מוכשר מקבוצת פלמנגו. שחקן מהיר וטכני שיכול לתפקד מימין או במרכז. צריך לגלות יותר יציבות במשחקים, מציג רגעים של גאונות אבל נעלם לדקות ארוכות.

Fernando, Grêmio



פרננדו הוא קשר הגנתי מוכשר שמשחק בקבוצת גרמיו. שחקן נחוש עם כושר טוב, עדיין צעיר מאוד וזקוק לעוד הרבה אימונים ונסיון כדי להתקדם.

Giuliano, Internacional



עוד כשרון צעיר שצומח באינטרנסיונל. ג'יוליאנו הוא קשר התקפי מוכשר עם שליטה טובה בכדור שמראה יכולות טובות לגילו. יכול לשחק גם באגף ימין אבל לדעתי מתפקד הכי טוב כקשר התקפי באמצע משם הוא יכול לנהל את המשחק ולהפעיל את החלוצים. הסקאוטים מדרגים אותו כאחד הכשרונות הגדולים כרגע בברזיל, ללא ספק שחקן שנמצא בדרך לצמרת.

Lenon, Flamengo



לנון הוא קשר הגנתי מקבוצת פלמנגו. שחקן חכם עם סגנון משחק פשוט ויעיל, מסוג השחקנים שכל קבוצה צריכה.

Marquinhos, Internacional



מרקיניוס הוא קשר התקפי צעיר מאינטרנסיונל. משחק בעיקר בעמדת הקשר ההתקפי שם הוא יכול להביא לידי ביטוי את היכולות הטכניות הטובות שלו וכובש כמות מכובדת של שערים. מראה גם יכולות מנטליות לא רעות לגילו והסקאוטים מדווחים שמדובר בשחקן מקצוען. צריך לצבור עוד נסיון כדי להתקדם, אבל מהנתונים שלו אפשר להבין שגדל כאן כוכב ברזילאי צעיר נוסף.

Paulo Henrique, Santos



פאולו הנריקה הוא שחקן קבוצת סנטוס. שחקן טכני מאוד וחכם שמשחק כקשר התקפי באמצע ובעצם מחבר את כל משחק ההתקפה של הקבוצה. בגילו הצעיר הוא כבר מראה יכולת מצויינת ועדין יש לו עוד מקום לשיפור, אני חושב שפאולו יכול להתפתח לשחקן ברמה גבוהה מאוד.

Renan, Atlético Paranaense



רנאן הוא קשר הגנתי מקבוצת אתלטיקו פארננסה. מציג יכולות טובות בכל התחומים ביחס לגילו, אמור להפוך לשחקן טוב מאוד כשיצבור עוד נסיון.

Renan Oliveira, Atlético Mineiro



רנאן אוליביירה הוא קשר התקפי שמשחק באתלטיקו מיניירו. שחקן טכני ויצירתי עם מסירה טובה, בהחלט כשרון מבטיח ששווה לעקוב אחריו.

Rithely, Goiás



ריטלי הוא קשר צעיר שמשחק בקבוצת גויאש. קשר הגנתי נחוש עם כושר מצויין, צריך לשפר את היכולות הטכניות אבל מראה סימנים של שחקן טוב.

Rodrigo Dantas, Botafogo



רודריגו דאנטס
הוא שחקן קבוצת בוטאפוגו. קשר התקפי מהיר ונחוש מאוד עם יכולת טכנית טובה. זקוק לעוד הרבה אימונים כדי לממש את הפוטנציאל שלו.

Sandro, Internacional



סנדרו הוא קשר אחורי מקבוצת אינטרנסיונל שכבר בגיל צעיר משמש כשחקן מפתח בקבוצתו ובנבחרת ברזיל הצעירה. קשר גבוה וחסון שמשלב משחק קשוח ופיזי יחד עם יכולת טכנית טובה, מתחיל הרבה התקפות במסירות ארוכות או בפריצה עם הכדור מאחור. סנדרו הוא הקשר הצעיר הבולט ביותר בברזיל כרגע ונחשב לתקווה גדולה לנבחרת הלאומית בעתיד.

Sérgio Mota, São Paulo



סרג'יו מוטה
הוא קשר התקפי מוכשר שמשחק בקבוצת סאו פאולו. יכול לשחק במרכז או משמאל, סרג'יו הוא שחקן מהיר וטכני שמסוגל לכבוש שערים מדהימים אבל צריך להראות יותר יציבות כדי להפוך לשחקן מוביל.

Tales, Internacional



טאלס הוא קשר התקפי צעיר ומוכשר מהנבחרות הצעירות של ברזיל וקבוצת אינטרנסיונל. שחקן נמוך אבל זריז ויצירתי שמצטיין בכדורים חופשיים. הסקאוטים חושבים שיש לו פוטנציאל גבוה, אני מאמין שעם אימון נכון הוא יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד בעתיד.

Tinga, Ponte Preta



טינגה הוא קשר מוכשר שמשחק בקבוצת פונטה פרטה. קשר אחורי נחוש ובעל כושר גופני גבוה שמתרכז בעיקר במשימות הגנה ומאפשר לשחקני ההתקפה לפעול בחופשיות. הסקאוטים סבורים שיש לו פוטנציאל גבוה מאוד ואני חושב שעם שיפור בצד הטכני הוא יכול להתפתח לקשר מצוין.

Tartá, Fluminense



טרטה הוא קשר התקפי מקבוצת פלומיננזה. שחקן זריז ונחוש עם יכולות טכניות טובות. אמור להתפתח לעושה משחק טוב, שווה לעקוב.

עד כאן שחקני הקישור המומלצים שלי מברזיל. בפרק הבא נכיר את שחקני ההתקפה שמבטיחים להיות הכוכבים החדשים.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 19/03/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה